For a round-faced girl hair extensions, there are 9 out of 10 who will choose to human hair extensions put their hair down, because it is hair extensions uk possible to cover the edge of the face directly with the hair, and it is not obvious in the clip in hair extensions face.
Carrer dels Joncs 1
08902 L'Hospitalet de Ll. ( Barcelona )
Tel: 93 263 79 90 Correus electònics info@pineda.es | ampa@pineda.es
 
Contacte
 
CA ES

Repartiment energètic al llarg del dia

25% 15% 30% 10% 25%
l'esmorzar mig matí el dinar el berenar el sopar

 

Exemple d'un menú

Esmorzar Torrades amb margarina i mermelada
Mig matí Una ració de pa amb pernil i un suc de fruites
Dinar 1. Espaguetis amb formatge i tomàquet.
2. Quart de pollastre amb guarnició de verdures
3. Peça de fruita
Berenar Croisant i iogurt
Sopar 1. Sopa de fideus
2. Truita a la francesa amb amanida
3. Poma al forn

L'esmorzar

L’esmorzar és el primer menjar del dia i és important no oblidar-lo perquè prepara a l’organisme per iniciar l’activitat.

Els aliments més indicats són els làctics (llet, iogurt o formatge), els feculents (cereals, pa) i la fruita. Com a mínim s’han de prendre dos aliments de diferent grup. Per exemple: llet i cereals. Evitar l’excés de pastisseria i els productes realitzats amb grasses animals.

La manca de l’esmorzar pot provocar que durant el dinar del migdia s’ingereixin majors quantitats d’aliments dels necessaris, afavorint el guany de pes i la instauració d’hàbits alimentaris incorrectes.

Mig matí

És recomanable perquè permet arribar a l’hora de dinar sense la sensació de gana.

Normalment es realitza fora de casa i no es disposa de gaire temps, per aquesta raó els aliments recomanats són bàsicament sucs de fruita, làctics o entrepants casolans.

El dinar

S’hauran d’ingerir aliments de tots els grups (feculents, verdures, aliments proteics i grasses). És recomanable que les postres fonamentalment siguin fruita, però també es poden consumir productes làctics una o dues vegades a la setmana.

No s’haurien d’ingerir grans quantitats d’aliments durant el dinar perquè pot produir somnolència durant la tarda i desequilibra l’alimentació de la resta del dia.

El berenar

Refrigeri petit a mitja tarda per evitar la sensació de gana. Pot consistir en un entrepà petit (vigilar el consum d’embutits), fruita o un làctic.

Evitar els aliments rics en sucres i grasses com la pastisseria.

El sopar

No s’ha d’ometre el sopar, ja que passarien moltes hores des de l’última ingesta fins a la següent menjada i resultaria perjudicial pel nostre organisme.

L’aportació calòrica és inferior al del dinar a causa de l’escassa activitat que es desenvolupa després; però també s’han d’incloure aliments de tots els grups, tot i que les coccions seran més senzilles per facilitar la digestió.

Mapa Web
Tel. 93 263 7990 Pineda

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar publicitat relacionada amb les seves preferències mitjançant l'anàlisi dels seus hàbits de (navegació, per exemple). Podeu canviar la configuració o obtenir més informació sobre les cookies utilitzades AQUÍ.

Accepto No accepto