Carrer dels Joncs 1
08902 L'Hospitalet de Ll. ( Barcelona )
Tel: 93 263 79 90 Correus electònics info@pineda.es | ampa@pineda.es
 
Contacte
 
CA ES

Quin grau de satisfacció tenen les famílies de Pineda amb l'escola?

Quin grau de satisfacció tenen les famílies de Pineda amb l'escola?

Des de l’any 2004 Pineda compta amb el Sistema de Gestió de Qualitat ISO 9001, que té l'objectiu de garantir la qualitat en els nostres serveis, la millora contínua i la satisfacció dels qui formen part de l’escola.

Anualment es realitza a Pineda una auditoria interna i una altra externa a més d’una enquesta de satisfacció a les famílies de l’escola. D’aquesta manera obtenim dades quantitatives que ens ajuden a definir i perfilar objectius a mig i llarg termini.

L’anàlisi comparativa dels resultats d’aquest curs respecte els del curs 2012-13 reflecteix el manteniment i l’augment del grau de satisfacció de les famílies de Pineda en alguns punts essencials del nostre estil educatiu: formació acadèmica, formació humana, relació família-escola i serveis de suport a la tasca educativa.

Cal resaltar que més del 90% de les famílies de Pineda es consideren molt satisfetes o totalment satisfetes respecte de la formació acadèmica i humana que proporciona el col·legi així com de la relació família-escola.

Respecte dels Serveis de suport a la tasca educativa, com per exemple infraesctructures o menjador, la xifra de famílies totalment satisfetes o molt satisfetes es sitúa en un 90%.

Adjunts a aquesta notícia hi trobareu els gràfics que il·lustren els resultats detallats obtinguts de les consultes que pertanyen al curs 2013-2014. Des de Pineda volem agrair el vostre interés i  participació; continuarem treballant per mantenir l’alt grau de satisfacció global per l’escola i per millorar aquells aspectes que presenten un índex inferior. 

 

Continguts relacionats

Mapa Web
Tel. 93 263 7990 Pineda